visdomsord

Fighters don't quit, quitters don't fight.
Which one are you?

I could stay here, close my eyes, feel you here forever

Jag hatar tisdagar, det är så sjukt tråkigt. Särskilt när vi inte har Lasse i samhällskunskap utan Martin som gör lektionerna SÅ spännande inte.

Skönt att vara hemma i alla fall, ska göra resten av högen läxor och sen CHILLA.
Det var skolfoto idag förresten. Bara och titta i kameran och le, inte mer med det. Det blev väl helt okej, glad över att jag fick se det direkt efter!


ghggahhh

Dagens fail, kanske borde göra en kategori snart haha
Det är nästan så pinsamt att jag inte vill berätta men ååååh
Jag går SOM VANLIGT ner för Linköping stations trappa på morgonen men är SOM VANLIGT en gigantisk klant och ramlar i trappan och faller ned pladask och alla JÄTTEGLOR. Reser mig snabbt upp och går vidare. Kul, Sara. Smooth.
och BACK OFF alla som säger att Estet aldrig pluggar. YOU'RE NOTHING BUT WRONG

måndag är tråkigt


orka

Idag ska jag alltså på konsert i Jönköping med massa bra artister som inte så många känner till.
Skulle annars ha klippt gräs imorse men när jag vaknade hade mamma redan gjort det.
Gör läxor nu.
Hejdå.

dagens fail

Vi åkte till Jönköping och skulle gå på konsert.
Inte en människa sågs till, och dörrarna var låsta.
Mamma tittar på biljetterna:
- Nämen oj, det står visst att konserten ska vara på söndag, inte lördag!
Åker hem igen.

fråga

och min statistik går ↓
tips på roliga saker man kan skriva om? :)
false alarm förresten, att min kamera fungerade igen var bara en engångsförteelse.

asså shiiiiiiiet.........

Trodde seriöst att det skulle gå hål på taket av allt regn för ett par sekunder sen.
Det kom en ASSTOR skur med regn POFF
Och sen försvann det igen POFF.
Det var det värsta jag har sett, SJUKT

visdomsord

Sträva inte efter att vara perfekt för någon.
Vänta på den som älskar dig trots dina fel.

visdomsord

You only live once. Eat cookies!

that day was yesterday that's always a different day

Idag var det studiedag och det har varit en bra dag!
Amanda och jag och helles familj åkte till Örebro äventyrsbad, har haft det jättekul!!
Igår så tränade jag och sen sov jag hos Fellan m.fl. SJUKT vad trött jag var, orkade typ ingenting >.<
Men jaahohahgaijeöm lite nödvändig info om mitt liv som jag ska läsa om 29316 dagar hej

fake men ändå


PÄLS ♥

nu är jag ledseeeeen :(
sofie har åkt hem till sig igen, hu vad jag saknar henne :''''''''(
måste tröstäta tuttifrutti och kolla på gratisfilm på nya TV:n :((((((

ksype

Nu har jag gjort Skänninge lite osäkert, jag övningskörde nämligen till ÖB och handlade :D
Jag har totalt sett kört 3 gånger sedan januari, mycket va?!
Idag händer inte så mycket, SOFIE ÄR HEMMA om jag inte sagt det, men hon åker hem idag :(
Ska vara lite social nuuuu, herrrrrrrrrå

dagens bild

27: En bild du själv tagit


areharhrj

Nu handlar vi och seeeen bler det höstens första ALTERNATIV mina damer och herrar!
Detta kommer bli asbra tror jag :D
Men nu åker vi så ciaooooooooah

dagens bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


dagens bild

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


försöker skriva ordentligare

Förresten så fyllde Ulrika 16 idag, så GRATTIS till henne!! :)
Vi gick till Espresso House och köpte chai latte och muffins :>
Chai latte = Ny favorit!

dagens bild

25: En tokig bild

HAHA vad rolig jag är.

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


Utkast: Sept. 15, 2011

Igår var jag hos tandis, fick massa beröm! 8)
Amanda kom förut, älskar henne!

Sitter för tillfället och dunkar Olegs Elektropop, haha bra ju!
Han låter lite som Hubbe i min klass haha x)
Ska ta och öva lite piano nu, har flyttat in det på mitt rum om jag inte sagt det redan :)


dagens bild

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


visdomsord

If someone's trying to bring you down, it only means that you are above them.

visdomsord

Don't sit around and wait for the perfect moment.
Just take the moment and make it perfect.

äntligennnnn

som ni säkert såg i inlägget innan har min kamera äntligen börjat funka igen, så här komemr ett megabildinlägg från sommar/sensommar! :D
1. Blå lagunen/Grönsjön/Vinberga
2. Tacos med soffan när mamma och pappa var i grekland (sa jag att dom varit där??)
3-4. Sara leker fotograf mitt i sommaren
5-7. Min kisse 
8. Jag
9. Jag efter nollning :D
10-13. shopping för lääänge sen

dagens bild

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


MIN KAMERA FUNKAR IGEN ♥♥♥♥

ikväll är det linköpings tur att visa sina talanger!!
är sjukt taggad asså, man kommer säkert känna igen massa (:
håll utkik efter ett paraply långt fram i kön, det kan vara jag ;)
dageeeens:
ny tröja från HM
gamla jeans från ginatricot
älskar ginas byxor! perfekt passform, billiga, snygga och sköna!
l♥ve

wordfeud, adda saralexx

älskar fotboll!
gick ganska bra idag, sträckningen ställde inte till alltför mycket.
glad!
längtar till idol imorrn, då är det linköping som gäller!!
förövrigt vill jag bara säga att jag gillar mina vänner, puss godnatt hoppas jag lägger mig snart!

dagens bild

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


...och jag funderar på om jag ska tatuera mig

ojdå, har glömt måndagskul hah x)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

träning ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

titta


sounds like rain

Såhär ser det ut ute för tre sekunder sen
Det är ju värsta bästa luften ute nu!! ♥
Något som inte är värsta bästa är att vi orienterar i skolan nu... i rydskogen... där jag inte känner igen mig... hm, ja. det kommer nog gå bra. HÄHÄ skoja. asssså flum
-
nu började det igen!! hörde jag åska?

-

Jag har ont i halsen.
(Tyck synd om mig)

set fireeeeee to the rain

den här helgen har varit helt grym!
har träffat amanda, som jag har saknat massoooor
har umgåtts och haft askul verkligen, med folk från klassen
har sovit hos jullan, som jag också har saknat masssa
har handlat lite nya kläder, underbart med lite nytt i garderoben!
tack alla ni som gjorde min helg!! ♥

dagens bild

21: En bild som gör dig glad

EVIL EYE haha!


22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


dagens bild

20: En bild från i somras

jag har så sjuuukt många bättre bilder inlåsta i min icke fungerande kamera...

 

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


dagens bild

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


gryyymt

denna ska vi köra på en konsert i november!! :D

visdomsord

Take one step at the time, there is no need to run.

lyuhgiguöoh öva

OCH SÅ ÄR DET INTE IDOL.

awake and alive

är ensam hemma, då kan jag sjunga hur högt jag vill!
tänkte öva lite på min sånglektions-låt och kolla på idol nu, men ville bara säga att jag lever och jag mår bra :)
tjao

dagens bild

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


visdomsord

You never know how strong you are until being strong is your only choice.

hoppas ni inte tröttnar på gamla bilder

tänkte att jag skulle försöka träna idag, men när regnet ösade blev det en tur in till linköping istället :)
mamma och pappa köpte LED-tv och surroundljud!!
men nu måste jag sova, GODNATT

dagens bild

16: En person som är snygg

haha omöjligt att välja en men här är ett par :D

 

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


dagens bild

15: En bild på din fritid

16: En person som är snygg

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


I'm so dangerous

Nu i helgen har det hänt ganska så mycket :)
Har nämligen varit på läger där vi bl.a. åkt crosscart, kastat yxor, skjutit pilbåge och luftgevär, jag skadade mig inte, jag lovar!
Men det var sååå kul! :D
bilder kanskeeeeeeeeee dyker upp nån gång :)
Nästa vecka har vi rätt mycket, så ska ta tag i lite läxor, tjao :)

dagens bild

14: En ovanlig bild

15: En bild på din fritid

16: En person som är snygg

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


dagens bild

13: En ful bild på dig själv

14: En ovanlig bild

15: En bild på din fritid

16: En person som är snygg

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


englissssh

fick reda på att jag har två lektioner imorrn, börjar halv 1, gööööööööööött med 11 Ö!
har dock fått mycket läxor, inte lika gött...
skypar med skönt folk för tillfället, hörs nån annan gång :)

dagens bild

12: En bild som påminner dig om gamla tider


13: En ful bild på dig själv

14: En ovanlig bild

15: En bild på din fritid

16: En person som är snygg

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


RSS 2.0