Höstlov!


en stooooooor bild till hösten :)

nu är det höstlov, äntligen, och här sitter jag, tjejen som så suger på att blogga.
jag är väl helt enkelt inte bra att kommunicera, på något sätt.
jag sitter här, i mitt rum, helt sluten från omvärlden.
jag borde ändra på det. jo.
jag ska ringa nån sen.
jag ser nu att det är en lång rad med jag-meningar ovanför, men den här bloggen handlar väl om mig? ;)

iallafall, jag vart glad förra veckan, för jag kom på hur man avinstallerar det där programmet från facebook, så nu kommer jag in på bloggen hur lätt som helst :D
sen vart jag ju också glad för att veckan slutade på ett särskilt sätt, men det är en helt annan historia som är hemlig :'$

sen det underbara lovet började har jag träffat farfar, min jultidningsförsäljningsutdelningslista (långt ord :O ) blir långsamt mindre, jag och sofie ska sova hos mormor och morfar från onsdag till fredag, kulkul :D

nu ska jag göra nåt annat vettigt.
läxor :D
hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj


Tankar..

jag borde plugga just nu, men jag bestämde mig för att blogga när jag väl hade chansen.
jag har nämligen haft problem med att nå till bloggen ett tag.
på grund av ett visst program på facebook.
men skit samma.

i måndags bröt jag nästan fingret.
här kommer berättelsen, i mer utförlig version än till alla över 20 som fick reda på det;
jag var i musiksalsöppningen.
med handen på dörrlisten, eller vad det heter, och frågade Gustaf vilken låt jag skulle sjunga.
(Det vart do you here what I here, lyssna längre ned)
Plötsligt kommer en kille i nian och drämmer igen dörren med foten.
Först sa jag bara aaaaaaaaaj... men inget skrik, utan bara ett ord.
diskussionen fortsatte.
sen kollade jag på handen och insåg långsamt att pekfingret hade ett djupt hack i sig, och långfingret hade en stor skinnbit lossnat på. På handen jag hade hållit om fingrarna med fanns typ litervis med blod.
oj, sa Gustaf.
jag fick åka in till vårdcentralen och sy och röntga och skit, den var det klart.
så tills på onsdag v 43 ska jag ha en stor korv på fingret.


Ja, det var min knäppa måndag.
Resten av veckan har gått så fort så jag vet inte vad!
FÖRRA helgen var ju mamma och pappa i London, så att Sofie och jag ver hemma själva och hade det väldigt mysigt.
DENNA helgen ska jag plugga, gå på luciaövning och döpa mig :D
Kommer bli riktigt kul!

Annars har jag inte gjort mycket, försökte nyss spela gitarr, gick ganska bra faktiskt :D
fast det gjorde lite ont :P
well, nu är det dags att plugga -.-
soaaaaaaa


Favoritspel!

Jag såg just att jag kunde bädda in mitt favoritspel här,
och bara för det så gör jag det :D


Vad är ditt rekord?
Mitt är 500700 :D

Äntligen helg!

Fy vad jag har längtat efter den här helgen!
Det är nämligen så att jag inte har nåt planerat!
Jag har längtat efter sovmorgon, efter flöt, och nu är det här!
Veckan som varit har varit ganska lugn, ändå;
Orientering, sv, no, tk, ty och eng :)
eller ja, kanske inte så lugn..
Veckan som kommer är iaf ganska lugn;
Eng, no, ty, eng, so och ma.
föresten, glöm vad jag sa...

ANNARS DÅ.
Imorrn har jag bestämt mig för att jag ska ta mig itu mina 6 mappar som väntar på mig.
imorrn åker också min kära mor och far till London (ni får ha det jättebra!), kommer hem på tisdag.
Lite nervöst, och jag kommer att sakna dom!
Jag har skickat in mina jultidningar, blir att dela ut saker och få pengar, och det längtar jag efter!
Jag har varit ganska pank sedan jag köpte elgitarren, men jag ångrar inte att jag köpte den! :D
Vad ska man mer skriva om?
Kanske att jag tycker mycket om den här personen, den här och den här :)

jag avlsutar med en låt, Out from Under


♥, Eran Sara

Helg fullproppad med kul!

Hejjjjjjjjj!

Den här helgen har varit fullproppad med roliga saker :D

Först, i fredags, så åkte jag till Felicia, där natten spenderades, tillsammans med Frida <3
Sen dagen efter försov vi oss, vi åt snabbt frukost och sedan till ip, där vi skulle samlas halv 10.
Matchen var mot Boren, vi vann med 4-0 ;)
Efter det så åkte fotbollslaget efter en skön dusch till McDonalds, eftersom det blir uppehåll ett tag nu.
När maten var uppäten, åkte vi till en Gocart-bana för att tävlingsåka 16 varv + träningsåka i 10 min :D

Alla var skitnervösa i början, men efter träningen ville alla bara köra mer :D
jag kan själv tillägga att det var ruskigt kul :D
sen åkte jag hem till mig och hade sjukt långtråkigt resten av kvällen, kollade på körslaget, spelade gitarr..
ohjuste!
jag tar lektioner i gitarr nu, så att jag lär mig en del :)

iallafall, idag fick jag ingen sovmorgon heller, eftersom jag skulle på gudstjänst.
nu sitter jag här.
Frida fyller 14 idag.
jag åt lasagne till lunch.
jag har sträckningar och blåmärken från Gocarten.
jag måste göra läxor.

hejdå.


RSS 2.0