visdomsord

You are never as grateful of a person than when you lost them.

saknar er lusseeee

changed plans: blir nog hemma ikväll..
sofie jobbar till 9, så ska packa färdigt till bjärka oså, sen blir det oth! :)


you opened my eyes

kom hem från amanda för en stund sen, har haft det jättemysigt, badat i ån och massa :)
blir nog lite oth, sen ikväll drar jag till bettan och umgås med mina lussisar, firar alma som fyllde för några dagar sedan :D


mamma och pappa är på ett sånt här ställe, de tog en sista-minuten-resa till Zachyntos, en ö i grekland, och OM jag är avundsjuk!!

yey

drar till amanda!

älskar dig!

ska strax se den galna professorn med sofie, den kan man ju se hur många gånger som helst!!
har förövrigt haft en härlig dag med sofie :)

imorse kom farmor med pannkakssmet, chicken nuggets och hallon. tycker om henne massa.
sen har sofie och jag tagit en lång tur med bilen, pratat massa, hu vad jag kommer sakna henne när hon flyttar den 21 augusti :'(




bajsbajs

oh förresten, har haft en pissdag idag

  • försov mig
  • det fanns ingen skinka till min macka
  • hittade inte min mobil
  • glömde min timrapportlapp på jobbet så måste dit imorrn ändååååå

ni skulle se mig

JAG ÄR LEDIG

ligger ute i solen och har en filt över huvudet och datorn, nu blir det oth! :D

visdomsord

vad vet den som aldrig vågat göra något?
vad vore livet om vi visste alla svar?

gamla bilder no kidding

harry potter var aaasbraaa och jag fick cola spilld över hela mig och när vi gick på ågatan så jag såg ut som en himla bajsnödig typ som kissat på sig HAHAHA..
är hos ulle för tillfället, när jag kommer hem är bara jag hemma för sofie jobbar och mamma och pappa har åkt till grekland!! :((((((
vill med

puckomuppkamera som inte funkar... från torp förra året!

visdomsord

You are a human being, not a human doing.

något som stör mig lite

vart är vi i glädjen? när det går bra?
det är bara när ett land är i kris det uppmärksammas.
men det är klart att jag är jätteledsen för vad som hänt med norge, att det ens finns en människa så hjärtlös.

bilden är gammaaaaaal

fyyy vad trött jag var idagggggggggg

två dagar kvar, och senare idag åker jag till ulle och kollar på harry potter, haha bättre sent än aldrig :)
sover där, och sen är det inget mer planerat förutom bjärka på söndag :D
falkenberg blir det inget av, pga det pissiga vädret, aaaarg på det! :@


nu blir det lite oth ♥

notera: 12 timmar

har varit hos jouline hela helgen, ska försöka sammanfatta vad vi gjort..:
  • varit ute och gått
  • pratat
  • tittat på regnet och åskan (sjukt vad det blixtrade!)
  • solat
  • cyklat i regn
  • lanat sims i 12 timmar (HAHA)
  • nästan dygnat
  • flummat
  • sooovit
  • pratat ännu mer :)



älskar dig bästis! ♥

48 timmar avklarade, 12 kvar!

den information ni fick i senaste inlägget stämde rätt bra :)
så i torsdags var jag på konsert med familjen, dock började det ösregna i slutet hah x)
idag, eller snarare ikväll ska jag till jullan, sover där :)

falkenberg-resan med mamma och pappa blir av om det blir fint väder, isåfall stannar vi där till onsdag, vilket betyder att jag har jobbat 8 timmar igår och idag istället för 4, så kom typ precis hem :::)

nu attackerrar jag duschen, sen blir det The sims innan jag drar till jouline, så det så!

32 timmar avklarade, 28 kvar

ska sova nu men ville bara informera er om att jag har jobbat två timmar mer än hälften nu :D
längtar tills jag slutar, även om det inte är så plågsamt :)

godnatt!

word

Du är du och någon annan ska du inte va
Du duger precis som du är, för du är jättebra!

I ain't gonna let nobody

min kamera fungerar fortfarande inte.
jobbet går bra.
jag kanske åker till falkenberg på söndag.
sover hos jullan på fredag.
går på konsert med Sara Löfgren på torsdag.

I'll keep in touch

bilds






rolig dag med familj och vän

det blev lite spontant att åka till liseberg igår, men riktigt kul var det!
och eftersom jag har träffat bra kompisar till mig när jag är nånstans långt bort så såg jag Amanda!
vi gick gasten ihop, hahaha Amanda hoppade upp och ner av skräck x)

sen var det väl mest de vanliga karusellerna
colorado var blötare i år, och atmosfear höll jag seriöst på att dö av, så SJUKT högt den gick!!

bilder kommer när jag får dem av Sofie :)

LISEBERG



jag tycker om mitt jobb

7.00 - tv
7.20 - jobbar
9.00 - frukost
9.30 - jobbar
10.45 - fika
11.00 - slutar

idag har jag och sofie varit i Linköping, blev inte så jättemycket;

  • grå mjukischinos cubus
  • parfym lindex
  • väska åhlens

och eftersom min kamera verkar puckad idag kan jag inte lägga upp bilder, plus att detta inlägg skulle ha publicerats ungefär 16.00..
sov gott människor :)

det måste va fel på mig

det här är inget bra sommarlov.
jag njuter inte alls och sitter bara hemma och glor
känns som att jag är den enda lediga människan på jorden som inte är glad just nu, vilket antagligen är sant.
hoppas på en bättre dag imorrn.

välj glädje
jo jag försöker

some say mind is a pretty open book

ville bara säga en grej, nej två

1. glassen var jäääättegod!
2.
pappa kör som en galning, körde i 160 km/h som max tror jag, och han stegrade och körde på bakhjulet med mig bakom!!
då kittlas det i magen kan jag lova!

godnatt människor :)

im gonna find where i beloooong

har haft en pappa-dag idag :)
vi har handlat och gjort lite nytta här, nu ska vi till vadstena på pappas motorcykel på nostalgiaftonen, KUL


idag

5:45 - gå upp åka till jobbet
11:00
- var med ullissss
18:15
- är hemma och slösar tid
22:34
- sova


bjussar på den.. men hjälp ni behöver ju inte stirra!
längtar tillbaka till det där!

here we go

första dagen på jobbet avklarad, det var faktiskt ganska kul!
hoppas det fortsätter i samma stil som nu, då kommer det nog bli bra tror jag :)

gräset får pappa ta idag känner jag.
parkerar mig i sängen med chips och oth!

under sångveckan

bilderna är klickbara! :)


det har varit lite sånthär...


sånt här...


såklart lite sånt här...


mer sånt...


och lite konsert-grejs...


och massa sola!

fixillidix

det känns som att jag har fått mycket fixat idag! :)
det har jag ju egentligen inte fått, men jag har ändå städat rummet, hårinpackning mm :)
för er som vill veta.

det är en härlig dag idag!

godishuset inkluderat i handlat

idag har jag plockat smultron och handlat med mamma, hon ska göra smultronpaj sen, mums! :D
nu ska jag se oth, tjöt massa igår när jag såg det 13:de avsnittet i 3:dje säsongen :(

mmmmmmmmen hejdå

zzzzzz... ombie

sorry men jag orkar inte skriva ett energiskt och glädjespridande inlägg idag.
amanda var iaf här och vi var ute i regnet och hade kul, herrå

hej

amanda här, uppträdandet blev great, nu film!


iofngdgj

snart åker jag in till mjölby för att möta mina lussisar på kungshöga äldreboende, ska sjunga där :D
annars hoppas jag på en lugn dag, sofie och jag ska öva lite tills imorrn, glöm inte att komma, 18.00!
nu ska jag på toa (A)

esteten

jag kom in på det jag ville, så från och med den 15 augusti är jag en estet-elev! :D
alla som gått där säger att jag har gjort det bästa valet i mitt liv, så man får hoppas på det bästa :)

det ska bli skönt med en lååång sovmorgon imorrn! har varit tvungen att gå upp 8 varje morgon för alla övningar, men så sjuuuuuuukt kuuuul det var!!! bilder kommer så fort jag har tid :)

kram!

börjar bli nervös inför torsdag!

Är på väg hem, och oh vad kul det har varit! :-D
Åkte förbi ballingslöv nyss och skrattade, vilken humor va??

Nu ska jag fortsätta se oth och ikväll träffar jag mina underbara, oerhört saknade lussevänner igen! <3

RSS 2.0