the rest is still unwritten

LUSSE :D


skratta, sjunga, spela kinect, se på film, prata, se på gamla luciagrejor...


hos denna snygga brutta ;)

älskar er tjejor!

lättare sagt än gjort

hade tänkt skriva ett väldigt bra inlägg, men sen kom jag på att jag faktiskt inte orkar......
jag orkar ingenting nu.
jag vet inte hur jag ska formulera mig, suger på sånt.

gitarren gör mig glad iaf.

gammal bild jaoooooo

studiedag, har det bara gått en och en halv vecka i skolan sedan jag kom?
thailand känns som i en annan värld ju....
VILL DIT IGEN TACK
bilderna, måste komma ihåg.

iaf, ikväll blir det luciatjejera och linköping, grymt! ♥


(Y)


granatäpple, nån som har smakat?
gör det isåfall.

trojans årliga vårkonsert

the 80's
låtar som jag vill ha med!

tystnad

grymt fin!

Carolina Wallin Pérez – 747

hmhmhm rubriktorka

jag läste nyss massa bloggar, och plötsligt tappade jag blogglusten.
alla bloggar är ju mycket mer intressantare och spännande och självständiga och allt!
och så kommer jaaaaaag
äh


dagens........................
tights - cubus
linne - lindex, från mormor och morfar i födelsedagspresent!
vi träffades igår för er som inte fattade paket-bilden i förra inlägget...
tröja - lindex, från m&m också ♥

jag är...

jag tänkte blogga igår men då gick det ju inte att gå in på bloggen, ingen aning om varför?
iallafall, orkar inte skriva om vad jag gjort, ni får lite bilder på det istället :)



och ikväll ska jag...



i♥klänning

Bild 3730 för Klänning Jurgita Bild 3944 för Studentklänning Petal

(Y)

think

okej det är svårt att hålla igång bloggandet när det är skola...................................
trots att jag fick en miljon läxor innan lovet så får jag typ 100000000 till nu, bara för att ha varit borta 4 dagar.... vad är det här?
störda skola.

nej men det är faktiskt kul också, har saknat alla (K)

jag orkar inte springa mer

som ni märker har min blogg varit ganska nere eller vad man säger på ett tag nu, men jag kör på en nystart nu :)
roliga videos, veckans bästa och sånt kör jag med och så ska jag lägga upp bilder så snart jag lagt in dom på datorn... ;)


btw så har jag fått smått melissa horn-feber, nynnar och spelar och massa på hennes låtar, underskattad!

gitarr ♥

åh vad gott, mamma gör potatisgratäng!
förresten, jag tycker om emma! ♥


åker till frida och fikar sen iaf, det blir kul!
jag vet, jag skriver jättekonstigt idag, jag vaknade faktiskt kvart i 7........

darling I'm hoome!

hemma nu, inte kul men skönt!
skulle gärna stannat tre veckor till, men när man ser Missan och alla andra välbekanta grejor kan man ändå luta sig tillbaka och tänka sig till thailand..
åh den där sängen står bara där och är allmänt frestande, det väldigt svårt att inte krypa ner i den nu..
det skiljer 6 timmar mellan thailand och sverige, alltså när klockan är 12.00 här så är den 18.00 i thailand, så nu är den typ... mitt i natten där.
äh jag orkar inte, godnatt!


mer av detta kommer inom kort ;)

khap khon khaa

tjatja, jag fyllde ar igar for er som missat det, det har varit grymt!
idag har vi snorklat, sjukt fint!
skulle sa garna vilja lagga upp bilder pa oss, men tyvarr...
sitter vid datorn nu iaf och kanner for att sova.

ladisawa
okej, jag har ingen aning om hur det stavas med detbetyder godnatt iaf.

äcklig randig fisk som bits

Det går inte att ladda upp bilder så ni vet.
Plus att det är sjukt svårt att inte smsa, det kostar typ 3 kr för ett sms, det är illa.
jag är förkyld fortfarande förresten, när jag råkade snora i vattnet kom en läskig fisk och åt upp det. Då gick jag upp.
nu ska jag iaf sluta yra och sova, klockan är halv 11, godnatt!

thailand *

Jag kanske inte bloggade innan jag åkte.. Hehe.

men här är det grymt najs väder, det är jätte varmt när vi ska sola och äta, sen regnar det ibland när vi slappar på rummet.
Vi får se om jag kommer kunna lägga upp några bilder, värsta teknikern är jag ;-)
2 böcker utlästa, 3 kvar.. Hoppas de räcker.. Köpte en bok som gått på bio på flygplatsen, eftersom flyget var försenat 6 timmar behövdes det lite sysselsättning.. Iaf, det var boken "tusen gånger starkare", hade velat se den men hann inte med det, ska läsa den nu innan det blir för långt att orka läsa, jag slår vad om att minst hälften av er bara läser detta slutet...

kapkunkaaa för mig!♥

RSS 2.0