det gjorde ont

jag skärde mig på en supervass kniv igår förresten.


jag älskar december

sent i december och luften är klar
bilarna glittrar av frost
snön som beskyddande hand överallt
men vem sveper täcket om oss?



jag var ledig idag

heiiiiiiiiij på er gullesnuttar!
näe skoja

idag har jag fått kläder.
kolla hur jag posar som en HM-modell, fränt värre
skitig spegel har jag också


saknar dig ♥

julkänsla



seriöst, lyssna på peter jöbacks julskiva!

allting gnistrar, allt är tyst

jag fick damp förut.
jag fick typ 79000 poäng på unicorn attack och sen registrerades inte det!
men sen efter typ 2 timmarrrr fick jag 75000 och blev nöjd ändå :)
bara så ni håller er uppdaterade!

inte för att ni tycker det är kul när jag skriver om hur nördig jag är

BABE NO WAIT

haha det blir ännu ett klipp från Hot Rod x)


just because

prao igen imorrn, kulkul och på tisdag är jag ledig! :)

godnatt på er!

uthållighet är meningslöst

nu börjar det likna vinter.
tur att dagens hjälte johanna kan skjutsa in mig till lucian!!


Tusen juleljus som brinner

livet rullar på bra och nu vet jag inte hur länge sen jag skrev :O
tänkte bara skriva så ni inte tror att jag har dött eller nåt :)))

just nu lever jag för:
  • Lucian, tar upp typ hela min fritid, men åh vad det är u n d e r b a r t
  • Genom Dina Ögon, tror jag vill läsa den alldeles strax, jag har snart läst ut den igen :(
  • Robot Unicorn Attack, har spelat hela kvällen, jag dör att jag aldrig kan slå det där rekordet!!!

så, där har ni mitt liv i punkter. Första luciakonserten är söndag nästa vecka, men vi ska köra en "teaser" nånstans imörrn :))))
Nu ska jag läsa och mysa med nybakta lussebullar, mums ♥


äntligen lite mer julmys, tack fi!

sov gott pussgurkor, love you aaaall! ♥

a cold wind of something missing

det blev inte alls som jag tänkt mig idag.
det blev tyvärr ingen lucia eftersom alla var upptagna med annat, inklusive mig, plus att det inte fanns nån skjuts sådär, så det blev inget med det.
som tur är har vi ju tors fre lör sön också :))

nu ska jag spela liiiiite till sen läsa sen sova.
det är så skönt att läsa för då glömmer man bort allt annat för en stund.
fast sen så vill man ju inte sluta läsa


unwelcome change

åh, det är så kul att praoa när man väl är där! :))
men när man väl kommer hem...
även fast jag vet att jag inte har något att tycka illa om är det nånting...
jättejobbigt!
äh
nu duschar jag och hoppas att det försvinner!

nattttttttti :)

hey it's me


ful och osminkad.

praodag nr 1

jag har ont

det var mycket mer slitsamt att praoa på "på Lunch" än jag trott!
fick stå i nittio grader med ryggen och skölja potatis en tredjedel av tiden jag var där...
men jag fick ju också göra roligare saker, som att spetta kyckling och steka och ställa fram nya drickor och skära saker och sånt :)

men nu är jag jättetrött och funderar på att sova, men faller hjälplöst för unicorn attack och genom dina ögon


yeah... cool beans

eftersom bröderna fluff goes out kommer jag från och med nu ladda upp lite random roliga klipp från och med nu ;)

här kommer ett klipp från filmen "Hot Rod", den är så sjukt kul! x)
sevärd!!


-

"Without heart, we are just machines"

W. Shakespeare


always i wanna be with you

åhhhhh
på grund av att jag läste lydias blogg har jag också blivit ett offer för detta spel....
tänkte ju bara se om det verkligen var så beroendeframkallande som hon sa >.<

testa här
varning för att bli upptagen de närmaste 2 timmarna!


haha, låten från spelet:

Erasure - Always


jag har prao imorrn
såhär ska jag se ut:

nu är det söndagsmyyyyyyys... äh

känner mig trött
åh, vi har luciaövning onsdagtorsdagfredaglördagsöndag, GRYMT kul men också väldigt utmattande, särskilt samtidigt som praon :O
men ÅH vad grymt det kommer bliiii!!!!

ville bara säga det, så ni vet.

ding dong merrily on hiiigh


somsagt, älskar fönster och höghus och sånt :D
förresten, gissa vilka av kläderna ovan jag köpte? ;)


snygga bruttor där i slutet.. ;)


jag dör på dessa bilder eftersom amanda är grymt söt när hon äter risifrutti!
kan säga att vi var skapligt trötta när dessa bilder togs ca 7:00?


nuuu ska jag läsa en underbar bok vid namn Genom Dina Ögon
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


längtar till lucia!

orsak stockholm

åh, jag glömde helt bort att säga att jag inte har kunnat blogga sen i onsdags.......

kolla här, i onsdags kväll packade jag väskan så den vägde 43589 ton,
sen i torsdags följde jag med amanda hem efter skolan, sov där och pratade och hade allmänt mysigt :)
sen igår gick vi upp vid halv 5 för att åka till skolan halv 6, ta bussen till det efterlängtade STOCKHOLM :D
tyvärr såg vi inga kändisar, men aa vi hade sjukt kul ändå, en bild på vad jag köpte kommer sen tillsammans med andra roliga bilder från stockholm ;)

sen under hela dagen som gått idag har det varit luciaövning för fulla muggar, mysigt värre :D

jag vill tillbaka dit nuuuuu, jag älskar synen av höga skyskrapor och fönster överallt :D
fast, jag skulle nog inte vilja bo där... haha



chokladsnittar

gott



det finns typ 10 lager till av dessa, mumssssss

juldesign

nu är den häääääääär

jagorkarintepluggabaraförattjagärsålat


smygtitt ;)
JA jag är stolt att jag lyckas ådstakomma detta.

nu ska jag återgå till mitt tyskapluggande... urk

Boken om mig

Jag heter Sara Maria Alexandersson.
   Namnet Sara var det vanligaste flicknamnet år 1990, och det inleder också fruntimmersveckan. Sara betyder furstinna och prinsessa, och det finns totalt 61558 kvinnor och 3 män som bär namnet för tillfället.
Många kända har burit detta namn, till exempel Sara i bibeln, Sara Löfgren, svensk sångerska, Sara Dawn Finer, också sångerska, Sarah Michelle Gellar, amerikansk skådespelare, Sara Kadefors.......

sitter i datasalen för tillfället
tar en paus i "Boken om mig"-arbetet, faktiskt rätt kul! :)
men ska fortsättaaaaaaa

veckans bästa ♥

ARE YOU READY FOR SOME NEW STUFF? :D
ny design, släpps på onsdag, 17/11-10 klockan 15:00, missa inte det!!

damdadadadaaadammmdadadadaaadummm...

låt som spelas för tillfället (sååå underbaaaar) :


Taylor Swift - Sparks fly

slappt or not

jag har så kul
inteeeeeeee
sitter och tjockar i mig hallon och glass medan jag försöker plugga till tyskaprovet på onsdag........
det går inte så bra när man har 38472365 glosor som man inte kan.

lördagens outfit, NAJS säger ni, jag håller med

Avsnitt 9

sista :/

So close and still so far

idag är det söndag och jag har inte pluggat nåt till astronomiprovet imorrn, känns bra
igår var jag och sofie ensamma hemma, det blev en myskväll med filmen "Enchanted", ett klassiskt amerikanskt kärleksdrama :)
sevärd!



här kommer en grymt bra låt från filmen!


Jon Mclaughlin - So Close

hahah ouch...!

åh en klassiker, första 4 minuterna ♥


why do all good things come to an end?

har bloggtorka

här kommer massa gamla outfits som räddning :)


braaaaaaaaaa

amanda här, inget bloggande

PÖSS

everybodys changing - and i don't feel the same

har varit i boxholm, tror det var 30 längder jag simmade..
stolt för att inte ha tränat på 2 veckor! :D
jag kände mig ganska tjock där ett tag..
men aa ska platta håret sen sova (:


when nothing else matters

gööööööööööött vare idag :)))
det blev lucia, fast utan piano haha :)
nej men även fast det inte gick så vidare på vissa låtar var det ändå kul att samlas :D

och medan typ hälften av nian åker till stockholm imorrn sitter vi andra och kollar på strindbergs "Hemsöborna"..
men det är chill
(Y)


ny design på g!

skaffat mig fler kategorier, om ni märker? ;)
Så här kan det gå när man har tråkigt och lucian är inställd imorrn..!


morot

kort dag idaaaaaag!
och imorrn är det sovmorgon som gäller :)
önskar att jag hade spanska för tillfället, dom börjar halv 11 :O
något riktigt bra är att snön kommer försvinna till helgen! :D
hoppas nyheterna har rätt :O

plus att jag pratade med amanda i 1h och 24 minuter eller nåt, härligt värre :)



smile to the world

för att vara lite positiv:
jag är helt säker på att det är natur samhäll jag ska välja som gymnasium, riktigt gött att för en gång skull veta vad man vill! :)


linne ginatricot
funderar på att byta design snart... skulle vilja lära mig photoshop, någon som orkar lära mig? :)
menjao, emma gav mig rådet att skapa fler kategorier.. jag själv tycker inte att det är sådär jätteviktigt, det är ju bara en liten länk? x)
nu är det HOUSE :D

dumma snö.

Können sie mir helfen?


och så är det tisdag.
det går seriöst assegtttt
längtar till jul, det är mysigt med snö då.
meneeee inte nu tack
  • hela dagen har det varit snöstorm, som man fått i ögonen så fort man kliver ut ur dörren
  • min fotbollsträning blev inställd
  • amanda kunde inte få skjuts hem av hennes föräldrars sommardäckade bilar om hon skulle följt med mig hem

trist att höra mig klaga hela tiden :O

twinkle twinkle

fy vad trött jag är redan
fast jag får väl skylla mig själv som inte går och lägger mig...
därför gör jag det nu :)
godnatt!


Nissanreklamen - Värsta bästa versionen av blinka lilla stjärna :>

informationnnn

jao, skolan har börjat och jag är redan trött på det..
dock blir det ganska chill ända fram till jul nu :)


imorrn åker vi till dacke och kungshöga för att få lite info om vad som gäller till nästa år, inte lika mycket sovmorgon som vanligt men det får gå.


stockholm fredag den 19:e, går på stan på förmiddagen med bästa amanda, längtar! :D
sen blir det statshuset på eftermiddagen :)


prao vecka 47-48, på lunch blev det, tror det kommer bli riktigt kul! :D
sen är killarna på prao två veckor, sen tre dagar kvar tills vi slutar :D


allt detta plus lite julmys och 1000000000000000000000000000000 ton snö......
jag hatar snö. särskilt när det ska komma massa imorrn :(

Avsnitt 6



fasa

skola imorrn igen

godnatt

empty

känner inte för att blogga idag,
ni får lite gamla sensommarbilder på min katt och mig som jag tänkte lägga ut för typ 3 månader sen.. haha


himlen är oskyldigt blå

nu känns det som om jag bloggar 24/7..
blir det för mycket? :O
iaf, idag blir det en heldag med lucian, UNDERBART

dags att dra ;)

peppisar och lucia

jag har så mycket mer fritid nu, känns ganska gött kan jag säga.
de senaste dagarna har jag, som ni kanske minns, befunnit mig hos min kära mormor och morfar!
har haft sjukt mysigt verkligen!
pepparkakorna blev goda :D

fick ni en snyggisbild på köpet ;O

en annan snyggisbild är den här...

källa:
Isabel som fick den av Johanna :)

Avsnitt 5



Eftersom jag är så sämst på att lägga ut Bröderna Fluff så kommer jag köra tidsinställt inlägg från och med nu (:
Måndagar klockan 6, kolla in min blogg! ;)
inte för att det är så många kvar men :O :)

höstlooooooooov

först kan jag ju säga att det är asgött med lov! :D
det behövdes kan jag säga, var helt slut :O
och vad har jag gjort än så länge?
amanda är här, som ni kanske märkte.. fast hon åker snart eftersom jag ska åka till mina mysiga morföräldrar, mina kusiner, bild under, är där redan nu :)


vi ska iaf bara ha mysigt, baka pepparkakor och massa julmusik och annat kul :)
det är typ en tradition, tredje året nu tror jag :)



haha, klicka här och kolla mina inlägg från förra året x)

Måndag

Ring ring så vaknar man av att en viss amanda larsson ringer och säger att  hon står utanför och väntar. Vaaa? jaa jag skulle ju komma nu har du glömt! Jusst det och så gick man till dörren och öppnade. I ett par timmar satt vi och tittade på film allt från A WALK TO REMEMBER som är super bra till THE GRUDGE som inte alls var så bra.


AMANDA

RSS 2.0