bbbbbbbroende

imorrn blev jag visst ledig, härligt värre!
ska plugga matte, få se om någon vill hålla mig sällskap :)
det ska bli skönt att bara få sova ut och så, hade tänkt springa med, sen simhallen och hälsa på faster.
på tal om rullstolar så väntar jag på många provresultat, är massa nyfiken!!
men vi får se vad det blir, jag har gjort mitt bästa iaf!
har köpt två nya jackor till våren med, orkar inte ta kort med kameran så mms:ar in dom senare :)
nu ska jag hämta ett äpple och sen film, tror det blir The Sitter :)))))
varför kommer inte avsnitt 11 ut snaaaaaaaaart

loreen - min idol


Det här är mina skor.

mms_img54594 (MMS)

Det här är mina skor.


6/8-takt E Esus4 E I dare you

slödag idag, drar kanske in till mjölby och kör trummor, vi får se :)
och hjäääälp, jobbigt är det att inte kunna se mer än ett One Tree Hill-avsnitt i veckan, så sjukt spännande!!!
dör.
i onsdags var det Afrokonsert, jag gjorde inte bra ifrån mig och sådääääär, igår spelade och sjöng jag på en Singer/Songwriter-kväll, 4 låtar, det gick däremot bättre, kul var det! Synd om er som inte orkade komma säger jag bara.
randåm-bild baraaaaaa nöj er
vi får se vad som händer nu, åker kanske in till linköping ikväll. men det är ikväll och nu är nu och nu är jag rastlös så nu drar jag ut och springer eller nåt.

om det vore så väl typ

är i full gång att baka massa negerbollar till våran skolas konsert vi ska ha i Folkungaskolans aula kl 19 KOM OCH KOLLA OCH KÖP FIKA AV OSS.
har varit i linköping hela dagen idag och igår var jag på skolan är vår.
köpte 3 par skor, sjuuuukt snygga, mmsar in dom sen. sen köpte jag en vårjacka WOW tänker ni hon har ju haft samma ljusblåa i typ 14 år nae men typ.
hejdå
den jackan ja

Pain is just temporary.

ingen blogglust än, för att skriva nåt har jag mycket att göra, humöret inte helt på topp men jag jobbar på det.
har börjat bli hurtig och springer en del, inte ofta men men alltid något. Fotbollen vet jag inte vad jag ska göra med, suger bara på det så vi får se om jag kommer igång med det snart.
två moppeturer har jag tagit i år, härligt. en av dem gick till jullan, älskar dig!
älskar också att Loreen vann så vi faktiskt skickar ett bra bidrag till ESC.
vet inget mer, making progress på trummor lite kanske. Bloggar när tiden, lusten och orken kommer tillbaka till mig. vill vara glad, ska bli glad. snart.
länkar lite droglåtar...
Paramore – Turn It Off
Lissi Dancefloor Disaster – Pop Musiiic
Owl City – Vanilla Twilight
Loreen – Euphoria
Chris Brown – Turn Up The Music
Flo Rida – Wild Ones - feat. Sia

RSS 2.0