iiiiiiihihi

hade konsert ikväll, det gick braaa och TACK för alla komplimanger, dom betyder massor!! ♥
dessa låtar sjöng vi i ensamblerna:
Sam Sparro – 21st Century Life
Maggie Reilly – Moonlight Shadow


jag har inga bilder tralalllaaaa
vill bara säga att jag är jättetacksam för mina fina vänner, hade det jättetrevligt ikväll, konserter är så roliga!
sov gott fina du!


<3


untz untz

oh förresten, jag hatar att jag har börjat älska den här låten!!!!
Alina Devecerski – Flytta på dej

andra bra låtar jag lyssnar på nu:
Jason Derulo – Breathing
Ivi Adamou – La La Love
Gaitana (Гайтана) – Be My Guest
David Guetta – Turn Me On - feat. Nicki Minaj
Avicii – Silhouettes - Original Radio Edit
Carly Rae Jepsen – Call Me Maybe

kalla mig fjortis men ägig musik!

after all, it's worth it

ah, är så tacksam just nu!
länge trodde jag min gud hade glömt mig, länge mådde jag dåligt, länge bad jag.
och ÄNTLIGEN säger jag bara, han har hjälpt mig! Är så glad att jag inte gav upp!
Bullshit tror ni, och det får ni tro för det är bara your loss, jag älskar Jesus för han har gjort mig glaaaaaaaaad ♥
"Your always saving me..."

har förövrigt firat min systers 20-årsdag idag med släkt o grejer, riktigt najs? jao
saknade däremot två av mina kusiner + föräldrar, men dom får vi träffa nån annan stans, nån annan gång :)
ha det bra hörrni! nu ska jag se på mästarnas mästare och bjuda på lite fiulna bilder!



vakna av oljud förstör humör

strax ska jag åka in till Hugo och kolla på ESC med fina människor, tror det kommer bli riktigt awesome, särskilt Loreen är så bra.
Först: Expressduscha!


är jag fortfarande lite helt förvånad över att vi sa det där

var på en trevlig spakväll och fick för första gången på länge känna mig glad, lycklig, hemma.
mitt liv är långt ifrån perfekt, men jag accepterar alla brister, ser över dom. Där över, där ser jag nåt. Vad kan det vara?
alla skriver överallt bara, VAR DIG SJÄLV, ALLA ANDRA FINNS REDAN, INGEN ANNAN ÄR SOM DU men det känns ganska överarbetat alltihop. Lev livet och var lite impulsiv bara så blir det bra. Ingen kommer komma ihåg det jag skriver här men men. Ta vara på vänner, familj och allt det där, det är rätt viktigt tror jag.

visdomsord

"Wanting to be someone else is a waste of the person you are" - Kurt Cobain

nattinlägg

hallåhallå vill bara uppmuntra er att ta vara på era vänner, för såna är fina och bra. Ta vara på dig själv med, kan vara svårt det. Lev!

Am I that girl

Den där tjejen. Ni vet, hon som kommer in i bilden för att skapa en konflikt mellan huvudrollerna. Hon som förstör. Sen glöms hon bort och huvudrollerna lever lyckliga i alla sina dagar. Vem tänker på henne när dom man hoppats på äntligen får det där lyckliga slutet? Hon kanske ville ha det lyckliga slutet lika mycket som huvudrollen, men bara för hon gjorde något fel, trampade snett, misslyckas, då är hon stämplad som "the bad girl" i sagan.
Tänker man något på henne som åskådare? Nej det gör man inte. Men hon vill nog också bli sedd. Hon vill nog inte bli dömd för sina misstag och bli bortglömd, hon vill också ha det där lyckliga slutet, precis som alla andra. Sen kanske det inte är rätt, men det är ju en annan sak.

åh jag hatar rubriker

tjotjo, långhelgen har dragit igång och jag mår illa!
jag tål nog inte pizza och sånt. Jag åt det idag, gott men nu ba bläääääääää uuuuuusch spyr typ.
nä men ska sluta vara fjortis och skriva några vettiga rader.
hade jag tänkt.
oså kommer man inte på nåtttttttt


kul måndag! ♥

usch, fy på mig

åh, nu vet jag verkligen hur det känns att ha gjort fel och inte kunna ta tillbaka det.
blääääääää
kul lördag förutom det, kul med nya saker!
bad desicions, good stories? jag vet inte. måste prata med min syster men hon är inte här.
ni fattar inte ett skit vad jag snackar om men det var väl trevlans för er.
det sög ju.

sov gott mina älsklingar!!!!!!!!!

på lördag blir det kul. tror jag.

ända tills nu har jag jobbat med historiabajsfrågona!
helt underbart bra är jag på studieteknik. Tur att det är sovmorgon imorrn iaf!
nu blir det sängeeeeeeen <3
och ta hand om er!
lite random sådär men jag menar det faktiskt.
godnatt!

decisions, decisions...

shobreshobre guzzar!
det var ett tag sen, men kände för att lägga in ett inlägg :)
såsåså, vad har då HÄNT med mig?
jag kan ju först säga att min syster befinner sig i greklandet och har gjort i ungefär 4 veckor och jag saknar henne lite jao
såg en film i svenskan, ett öga rött, därför pratar jag massa invandrarspråk, det är inte meningen egentligen!
meneeeeh, jadu, estet går chill nu, jag typ inga läxor och naturare, vet att ni avundas mig <3
alla nationella gick också bra men varför ska jag vara sån torris och snacka skola o grejer för? Fint väder som gör mig gladeliglad, känner att det lånsamt men säkert går mot bättre, finare och framförallt varmare dagar!

RSS 2.0