Björn och Johan

Hittade världens bästa klipp med Björn Gustafsson och Johan Glans! xD
Den är så himla bra!! kolla på den!



I övrigt har det inte hänt så mycket sen jag kom hem från Falkenberg.
Det som har hänt är att jag har läst ut twilight (<3), jag har varit med Emma (<3), fam Wahlström har varit här och grillat, sen sov Frida över (<3) Ü

Och jag längtar ihjäl mig till BJÄRKA
3 DAGAR KVAR!!!

Falkenberg

Hejhej!

För tillfället befinner jag mig i Falkenbergs vandrarhemsreception och skriver på allmänna datorn.
Kommer va här i morgon också, sen BJÄRKA :D
Kommer dessvärre inte vara så aktiv i bloggen på ett tag, men efter Bjärka, då ni ;)

HEJDÅ

Två veckor

Två veckors väntan.
Kan jag hålla mig?
Jag vet inte.

BJÄRKA SÄBY 26 JULI - 2 AUGUSTI 2009
Nej, jag kan nog inte det

-

Det har inte hänt så mycket denna vecka, fotat lite, längtat lite..
Fast veckans höjdpunkt är att jag, Frida, Lovisa, Robin och Sofie gick på bio!
Och det var inte vilken film som helst, nämligen

ICE AGE 3 - Det våras för dinosaurierna
Den var jättebra :D

Men nu ska jag inte babbla mer, utan nu får ni se några bilder jag tagit under veckan!

En äng med lin :) Ser ut som hav ♥

I walk a lonely road.. :P

En solnedgång

Jag var på taket ;D

Sen började det ösregna :(
Wellwell den bilden får väl avsluta :)

Ha ett bra liv och glöm inte att komentera!
Pöss på er snyggingar ;)
♦                       Soa


EMMA

Hej!

Idag har jag solat.
Sen ringde jag Emma.
Nu är jag hos Emma.
Jag ska sova hos Emma.
Hejdå :D
/ Från Sara.



PS. Jag gillar Emma <3

Lever på..

Är inte särskilt aktiv med min blogg just nu..
Har varit ute ganska mkt, solade med Sofij en dag och vi blev lite varma så vi tog fram vattenslangen ;)


väldigt oseriös, ska ni veta ;)

annars har jag mest chillat, varit med lite kompisar osv.
Farmor ska komma idag :)
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...


JUST DET.
Jag drog ut en tand :/ :P
Och så har Sofie och jag städat köket och rensat landet.
Och så var Sofie och jag inne i Mjölby i tisdags och åt pizza och handlade och kul :)
nu är det slut.
PUSS

RSS 2.0