tröja köpt på Torp!

bläääääääää för packning säger jag bara. Det är det värsta som finns.

Kraft, mod, möt

är hemma från Torp nu och saknar det massssssa.
här är en lista på saker jag glömde:
- Min mobil
- Laddare
- Kamera
- Kylbag
- CD-skiva

sen tror jag inte det var nåt mer. Är hemma ikväll, sen rusar vi iväg igen, först till Småland på min systers avslutning. För er som inte visste har hon gått på en bibelskola där nere under året som gått. Efter det ska vi förhoppningsvis hämta alla saker jag glömde, sen på måndag blir det Halmstad och Gospelvecka! :D
Jag hoppas att ni har det fint, många av er som läser detta vill jag träffa snart!! pussokraaaaaaaam

I've turned off my alarm, but I can still hear it ringing

Mitt arkiv börjar bli väldigt långt. Men jag antar att jag inte kan sluta med saker jag påbörjat bara sådär. Jag blir fäst vid det, hur tråkigt det än kan vara ibland. Måste avsluta det på ett bra sätt. Vilket sätt vet jag inte. Men det får vi väl se. Kan vara kul att minnas, sommaren 2010 till exempel. Jaså det var så då typ. Ganska kul. Typ.
När det här publiceras är jag på Torp, men för att ni ska få se hur det är där ger jag er en video som ni kan kolla på medan jag är borta :)


För en sekund stannar jag kvar, här hos dig

Åkte ner till en fin syster i torsdags, extremt saknad, mer än jag anade. Allt var bra. Päääääääls!
Annars har det bara varit mycket packa, mycket förberedelser inför Torp, känns underbart för min kusin Amanda valde till slut att följa med! Det räddade min vecka. Lycklig!
Vill bara skriva ut allt jag känner just nu men jag är dålig på sånt.
Tiden går, vi åker om en halvtimme. Fint väder, gör mig glad. PH kommer hem ikväll, jag åker. Älskar min syster som hjälper mig få perspektiv på saker. Vill komma närmre, fördjupa mig.

Förväntan. Oro. Kärlek. Saknad. Lycka. Längtan. Ångest. Förvirring. Kärlek. Saknad. Illamående, har ätit för mycket godis.

wannabe with my friends

igår var jag på bio med Hugo, Matilda, Ulrika och Ph. Vi såg Dark Shadows, den var väl kul och sådär, lite skumt i slutet bara, men jaaaaaa det kommer en uppföljare antagligen. Åhhhhh en jobbig grej. är att. jag är inte  riktigt ledig förrän den 30:e juni, så alla människor som får sommarlov imorrn kan inte jag träffa buhuuuuu men sånt är livet... JAG VET ATT NI BRYR ER nae det gör ni inte.
jag dör redan av saknad för Ph åkte till Metal Town och kan inte komma på klassfest på lördag. blä.


shopping, älskar dig Amandaaaaaaa, tack för du vill umgås med mig <3

Ut i solen!

Rubriken är en uppmaning till både er och mig.
Har suttit inne hela morgonen och spelat gitarr, men strax ska jag klippa gräset, sen bär det av till Linköping med en väääääldigt saknad Amanda Larsson! ♥ Senare ikväll ska jag och några klasskompisar på bio, Dark Shadows! Kommer bli en bra dag, det känner jag!


En liten fråga: Gör jag för korta inlägg? :O svara i kommentarerna!

you've been on my mind

gööött, jag lyckades vakna en vettig tid idag, 11 är ju precis lagom! :)
det är så skönt att vara ledig, har inget att göra men det gör inget, kanske sätter på en film, har ett litet urval. I eftermiddan kommer efterlängtade Amanda hit <3<3<33<3<
vettigt inlägg herrå studerande och icke studerande människor

me gusta gusto... me gustas

idag har jag varit ute och sprungit i spöregn, sen träffade jag Ph på stan, hade sightseeing med honom runt om i mjölby och det var ju ganska mys. jag är så glad med dig ♥
nu är hela huset släckt och jag sitter i finrummet och kollar på nån bajsig film. jag fattar inte att jag har sommarlov, skulle lätt kunna gå i skolan längre, bara för att få träffa alla.
Har en fullpackad vecka framför mig anyway, ska träffa folk och ha det allmänt trevligt. Nästa vecka är det dags för Torp också, hoppas på det bästa trots att ingen av mina coola brudar kommer vara där...

distansen

okej, jag tar tillbaka det konstiga jag skrev om den 4/5. Jag vill ha det, vill ha dig nära mig ♥

hata ångest

åh ångest.
jag hatar dagar när det inte händer nåt, man inte gör nåt.
vill nån komma hit och göra mig sällskap idag???
blöh. vi får se vad som händer. hoppas på nånting vettigt iaf.

grovt


distans

i ett par veckor har jag gått på GI, säg inte emot för det är vad jag vill.
men första dagen på evigheter har jag syndat.
jag åt pizza.
OMGOMGOMGOMGOMG men det gör inget för imorrn ska jag klippa gräset och sen ska jag fråga ulle om hon vill vara med mig för jag är ensam.

är för övrigt ganska förvirrad. Något jag trodde att jag verkligen ville vet jag inte riktigt om jag vill. jag vet inte hur det ska vara. Jag är ändå ganska lycklig antar jag, lever på det sättet jag mår bra på. 4 juni blir oavsett vad ett datum att minnas. ♥

Kung Fu Panda

"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift that is why it's called present."

mina föräldrar menade inte allvar.

hade en mysig kväll ute i kisa igår, hänkade Hermansson och Umgänget, grymma människor det! Lyssnade på bra band annars med och sådär, fett värt :)
annars har den här helgen varit ganska händelselös men ändå väldigt viktig. ska ut och springa senare, spela lite piano, skriva lite musik om jag orkar :)

sitter och garvar lite åt mig själv, shit vad snygg man kan vara en söndag!
kollade på extreme house makeover imorse, det är extreme överdrivet och grejer men en sak som fick mig att tänka till var när en förlamad kille som alla gett upp hoppet om aldrig gav upp och var på väg att kunna röra sig helt normalt. Med mål i sikte, ge inte upp!

hoppas inte mina föräldrar menar allvar.

igår hade vi de sista läxorna, så underbart säger jag bara!
om en vecka har jag sommarlov, då ska jag ha kul!! Fick inget sommarjobb dock, det sög lite.
idag har det varit trevligt mycket trevligt och lika trevligt hoppas jag att jag får imorrn, men så blir det ju såklart inte. det sög mer.
nu ska jag göra som nalle puh:


RSS 2.0