sommarlov?

oj vad tiden går fort!
det är bara 10 dagar, 8 timmar, 16 minuter och 50 sekunder kvar! :D
exhalterad? jotack!
fast sommarlov är ju inte det enda man längtar efter... :'$

dagens outfit, nåt nytt för min del, innehåller bara en äldre, grå tunika från HM, rekomenderas! :)
sitter asnice, riktigt skön är den också ;))


min skolavslutningsklänning kom igår också, en stor lättnad!! :O :)
kommer från Halens, funderade på vit, men typ alla kommer ha en vit så jag tog blå ist ;)


positivt för dagen: så kan jag ju säga att jag har fått mitt intyg om att köra moppe nu, för er som inte visste heh..
så nu får nu se upp på vägarna, för här kommer jag :D
negativt för dagen: Mina gratis sms är slut, så förvänta er inget svar.. men skicka ändå! (:
idag har jag mest städat och så, och kl halv 6 kom bröderna telon och hämtade mig, sen åkte vi till isac en stund. senare var det alternativ, där Christoffer Hiding var gästen för kvällen, grym musik!!
från en annan gång han gästade;

lite dålig bas, stå ut ;)
för övrigt såg man ju ett par andra välkända ansikten från Bjärka

åhjaglängtarrrrrrrrrrrr
<333

godnatt ;*

pssss. min syster fyller år imorrn, GRATTIS till henne! :)


från spurten i hans karriär ;)
Christoffer Hiding - Refuge

INTERNET ASSÅ

jag har damp på mitt internet, bara så ni vet.
det funkar ju inte :O
märker ni att jag inte har nån blogglust annars?
antagligen inte
men nu ska jag sova
pösssssss

*inget internet, ingen låt..

RSS 2.0