Jag mår bra, inte toppen inte dåligt. Tråkig jag är va? Tja.

Älskar estet. Man får sjunga, gunga, flumma och lära sig bra saker man mår bra av.
Rebecca & Fiona – Bullets (Remix), Rebecca & Fiona – Bullets
Det är ganska sällan jag skriver här nuförtiden. Jag vet inte, livet rullar på och jag inser att bloggar oftast består av 80% fjortisar i stort behov av bekräftelse. Gör mitt bästa för att hålla det på en bra nivå med lagom information så ni som är intresserade av mitt liv får läsa fina vackra historier om mig och mitt liv. Fint.
 
Min nya dröm: Jag vill kunna dansa. Tänk att bara få släppa loss och känna att man är bra på det med. Det är sällan tonerna som gör musiken, utan rytmen.
Visdomsord: Musik är bra. Lyssna, och alla dina ordlösa tankar får ord, kanske till och med en mening.
Börja här.

Kommentarer
Postat av: Amanda Larsson

Hej vännen min! Du kan dansa det vet du!
Skulle vara jättekul att ses någon dag i veckan. Jag har nämligen varit duktig och avklarat veckans läxor så har lite tid över för en gångs skull :D hör av dig om du har tid och lust!
ÄLSKAR DIG MASSOR<3

Svar: Onsdag/torsdag? Skulle förgylla hela veckan om vi kunde ses! :D älskar dig massa medddd <3<3
Sara

2012-09-01 @ 19:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0